28/3 - 22.40

hej! stack ju till väla idag med sofia. vi möttes på väla och där gick vi några varv. vi flummade även isönder inne på ikea, ex. när vi stog i avdelningen med mattorna gick vi fram till några: "ursäkta, vet ni var mattorna ligger?". vi dog av skratt och några människor också. haha. sen stannade vi inne på body shop i typ en halv timme. men till slut köpte jag en sån liten box med mango body lotion och shower cream. sen tog vi en fika på ngt fikställe på väla,vet inte vad det heter. och förrästen,bilderna från gamleby kommer upp någon gång nästa vecka,får be arnela skicka några när vi träffas. ehm.. efter att vi varit på väla,hoppade jag av bussen och min mamma hämta mig för vi skulle handla mat, där handlade jag en liten blomma,som jag kunde plantera i en svart kruka jag köpte för ett tag sen.så när jag kom hem gjorde jag det! puss/ mia


vi dricker smoothie.. mums!


dålig kvalié (bilden tagen med mobilen)


Kommentarer
Postat av: n e t t e - h a n s s o n

sv; så gör jag alltid hahah! inte med hela tabletten, utan måste dela den i typ fem bitar.. är rädd för att sätta den i halsen !<3

2010-03-28 @ 23:28:02
URL: http://nettehansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0