3 mars

hej. vår blogg håller på att gå under.. typ. ja, skola idag, riktigt segt:s  jobbade inget, och bråkade med några osv.allt var helt cp idag, och en gullig huvudverk kom :@ efter skolan, gick jag, fanny, sofia, wille och cruiz till espresso house, drack chai latte. herregud, ni måste bara veta så jävla knäpp cruiz är? på espresso house skämde han ut sitt liv, + alla oss andra. han snackade med chefen, och började skrika och sånt. men vi doooog HAHAH. han chefen bara: "ey,ska du dricka här inne eller?", cruiz bara: "ja,men om du ger mig en till kan jag dricka där ute också" jag svär, hela vårt bord dog så jag fick tårar, till och med han chefen började skratta.
iaf, vi gick runder en stan, köpte ett par björnborg trosor och en blus. sofia och jag skulle egentligen sola, fast vi pallade inte och min rygg gjorde jätte ont.ska göra det med arnela i helgen ist. aja,nu ska jag avsluta inlägget och ska plugga spanska, BLÖ! puss / mia (K)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0