30/3-10

hej hej bloggen!
Idag åkte jag ner till stan 10.30
Jag jobbade på ELECTA.
mitt första jobb va att vika handdukar i en timme,jätte roligt*HOST
Sen skurade jag en jacuzzi och fixa med ett filter.
efter det gick jag på lucnh med jona och pappsen. åt kyckling sallad på wayns.
När jag hade ätit färdigt gick jag till newhouse och hälsade på mitt gudbarn som är sjuveckor gammal.
Hon har växt som in i!!!sen gick jag in på hm och där hittar jag min älsklingar!
Mia, arnela och gemme! vi gick tsm i kanske en kvart sen skulle jag på ansiktsbehandling!
Jag gick till NJUTA och fick en jätteskön behanding.
Köpte även två krämer från clarins. Efter de fick jag ett nytt jobb an farshan.
klistra på små lappar på broshyrer.
När jag va klar med det gick jag till pisthacia där jag mötte mia, arnela och gemme. vi satt där ett tag och myste sen gick arnela hem och vi andra till tretton.
Där hittade jag ett par sjukt fina jeans som jag provade och blev kär i.
De är ifrån märket fondarina.
När jag skulle betala kom jag på att jag hade plånboken på jobbet. så fick springa dit. på vägen tillbaka
träffa ja cassie.
Han inte stanna men sprang vidare till tretton och skulle betala men då funka inte kortet men då köper mia ettt par likadana. vå nu är vi systrarna i fondarina jeansen. jag fick springa till en bankomat och ta ut pengar till min aoch mias älskade jeans. Efter de gick  mia hem. jag och gemme gick till cassie och sahcha och alis kusin.
Där stog vi och snacka ett tag. sen tog jag bussen hem med mamma! MAMMA TOG BUSSEN :O kan inte fatta det!
Sen när jag kom hem pluggade jag matten. det är inget desperate housewives idag :´(
nu ska jag go på tv



det här va mina nya produkter!
PUSS
/Fanny

Kommentarer
Postat av: Anonym

Varför kan du inte fatta att din mamma tog bussen?

2010-03-30 @ 20:48:24
Postat av: elliii

för tusan fanny, svara på sms! :D<3

2010-03-30 @ 22:11:27
Postat av: sv:anonym

för min mamma hatar att ta bussen och hade inte gjort de på 11 år

2010-03-30 @ 23:51:52
Postat av: sv:elli

okej förlåt älskling!<3

2010-03-30 @ 23:52:43
URL: http://muuf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0