30/3 - 20.01

hej. var ju i stan idag som jag skrev innan. jag mötte arnela,sen tog vi 8 ner till knutan. där mötte vi gemme,sen gick vi massa runder, sen träffa vi fanny också,så gick hon lite med oss. sen stack hon för hon skulle jobba. sen gick vi och köpte chips och sån fete mat:$ sen gick vi in på dunkers, vi gick en sån istidens runda eller vad det var. det var ganska läskigt,men eftersom jag redan gått den ett antal gånger,så visste jag vad som skulle hända osv. iaf,efter det skulle vi egentligen gå till stranden och ta bilder,men det blåste så mycket att vi sket i det. sen gick vi ist till pistachia, gemme åt bananasplit! sen efter ett tag kom sandra och va med oss lite,sen kom fanny också. sen stack arnela,sen sandra. så vi tre, alltså jag, gemme och fanny gick lite till runder. så gick vi in på tretton, när fanny kommer in ser hon nästan direkt ett par fina jeans. hon går in och provar, och då går jag också och hämtar ett par, jag tog det sista! tur.. sen provar jag de,och ringer mamma direkt, hon kommer, så köpte jag de! fanny också!:D efter det, åkte vi och käka kebabtallrik, gott!
såg även en jättefin strandväska typ på tretton,tror jag kommer köpa den snart. hejdå /mia(k)


fram


bak


väskan, ska nog ha den till stranden eller liknande.

Kommentarer
Postat av: nette

hihihi den väskan har jag <3(a) den e skitfin :DD

2010-03-31 @ 12:09:28
URL: http://nettehansson.blogg.se/
Postat av: sv till nette.

oh,din lyckos! snart har vi likadana!!!!:D:D<3

2010-03-31 @ 12:20:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0