7/3 - 14.34

hej igen. för er som bryr sig varför vi "drack" sprit, så blandade vi bara in några droppar i vår juice? för er som vill veta drack jag inte ens upp den, tog bara 1 klunk. :)))))))))) 
iaf, kom hem för en stund sen, var i stan och solade med sofia, lite skillnad nu iaf. när vi kom dit, stank det svett och typ soptipp, sen skulle sofia ut och växla, så stannade jag i rummet där man skulle sola,så ser jag att en knarkad man kommer ut ur ett solarium, och jag får panik och bara springer ut till sofia, och väskorna och allt va kvar i ett av rummen. så kallar jag på sofia,men hon brdde sig inte typ, så när vi skulle gå in igen så hade han gått ut och heeeeeela jävla solstället stank skit. fick ont i huvudet, sällan. efter det, följde sofia mig till knutpunkten, sen gick hon mot konserthuset och jag tog bussen hem. datan är fixad fast har ingenting på den:(
nu ska jag kolla facebook osv. skriver mer ikv, pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0