godmorgon med morgonfrissa.

Hej!
nu ligger jag i min säng och kollar data.
äär så himla nervös för i dag har vi prov. I morgon blir det 2 prov och på fredag blir det 1.
Ganska jobbig vecka men efter denna supersega veckan blir det två veckos mys!
först drar vi till GAMLEBY sen är de påskLOV!!!
Igår pluggade jag engelska. Detta steget ha tatt mig typ 10 veckor. Så skulle mamma läsa och hon bara är detta allt du har gjort? jag bara ja?! Men jag ska göra en egen skola och har helt gärnsläpp på vad man ska ha på sig
SÅ här kommer min dag att se ut:
8,15 skola
10.00 PROV
11.15 Lunch
12.00 idrott
14.00 masssage på electa!
17.30 Träning
21.00 Duscha, äta
21.30 Plugga plugga plugga'
00.00 sova om jag är klar med plugg


Bild på julia!

/Fanny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0