grattis mommi

Hej bloggen!
Vi behöver någon som kan fixa vår header!
jag ser ut som jag vet inte va på bilden.
Idag har jag varit hemma från skolan:(
har/hade halsbränna och sjukt ont i hela kroppen,
hörde att det hade gått ett snack i skolan om att jag
bara va sjuk för att mia va det men de va absolut inte
anledningen om någon av er som läser tror det!
Nu är jag hemma hos mommi o morfar och äter torta
och dricker te som är så himmla skönt för min jädrans hals.
Nu ska jag plugga lite engelska och no.
Ikvl är det dating in the dark, desperate house wives & couger town!
GUD vad jag längtar!
Jag hoppas att jag kan träna i morgon för jag vill bli vig!
iaf nu ska vi sjunga för mommi för hon fyller år.
GRATTIS till henne.
Nus ska jag dra!
SES
PUSSAR /Fanny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0