like to party all night and seep all day!

Hej hej boggen!
Nu ligger vi i min säng och myser!
Igår va fett ku.
träffa ganska mkt folk. Det va uv vilket vi gillar.
Inte så mkt snygga kilar däremot.
HAHAHAHAH det kom en sån skit söt kile til mia och hon bara ööööö och gick därifrån:P
sen följde han efter oss typ en havtimma timma,HAHAHHH
Men körningen va het sjuk!
först skulle min pappa hämta och vi visste inte hur vi skue komma ut för mia mamma ville inte köra för  hon mådde inte så bra. Så vi sa att vi skue åka nästa gång ist men sen körde hennes kompis och hon oss. vi körde runt i två timmar och hittade inte dit. vi körde förbi de men de va så dimmigt så vi såg ingen skylt el något!
Vi gick in på mackar och typ på gatan och frågade efter vägen. vi ringde min pappa men till slut kom vi dit!
Sen kunnde min pappa inte hämta för han har sån tarmsjukdom så han fick ett anfall så kunde inteköra!
Så min gudfar och hans kille fick åka och hänta oss!!!!
TUUR!
Snart ska jag(fanny) träna och mia ska till sin pappa.
Men först ska vi bara mysa lite framför tv:n!

& en sak till!

1 DAG TIL GAMLEBY!!!!!!!!!!


/Mia och Fanny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0