tillbaka!

Hej bloggen.
som ni vet har jag inte varit så aktiv med bloggandet på ett tag men det ska det bli ändringar på nu!
Jag har blandannat varit i sälen och åkt snow board men som ni kanske vet är mitt knä och min fot kassa så ja:(
men det har varit riktigt roligt att börja träna igen! men idag är jag hemma från skolan för jag har halsbränna och ont i huvudet.
det kommer lite bilder på lite olika kläder jag ska köpa snart hoppas jag:)

detta linnet ska jag köpa i lite olika färger!
sjukt gulligt tycker jag!

detta linnet ska jag köpa  i färgen på bilden!

en sport tröja som kan vara härlig att slänga på sig en sommar dag! jag ska köpa den i mitten tror jag!

jag ska köpa detta linnet i den beiga färgen eller nu hur man stavar det. kanske även i annan färg frå se!
jag ska även handla lite saker till mitt rum men pallar inte leta bilder!
nu ska jag sova och bli frisk!
pusss
/Fanny



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0