17.10

hej hej!
idag ska mia sova hos mig:D
idag har jag tränat
massor med bilder kommer sen för betty fottade som fan:P
när jag skulle fotta när de strömmade sista varvet på trampetten
så höll jag inne knappen som tar bilder under hela varvet så totalt
 blev de nog upp mot 300 bilder(Y)
En bild på mig som finns inne på fb kommer nu upp.
fråga mig inte vad de är för volt jag gör på bilden?
HAHAH säkert när ja kom fel el något!
men när de andra bilderna kommer upp laddar ja upp dem också!
Jaja nu ska ja titta på tv. jag tittar på något barn program på
Nickelodion huset anubis!
Sjukt roligt men skådespelarna suger!
Jag o mia kommer video inlägga så kika in lite senare i kvällockså!
Jajaj nu får ja sluta skriva o ladda upp bilden!
det verkar inte funka bra att ladda upp bilden men provar igen!
Nej de funkar inte så jag laddar upp en bild på min sööta lillasyster!



PUSS/fanny


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0