hej

skit dålig uppdatering,men har haft mycket i skolan och inte orkat osv. men i helgen har det varit stan på tivolit, gick med arnela mf. träffade mycket folk, och en annan som jag träffa var.. JACKIE FERM! från paradise hotel!:D:D:D:D:D när jag,arnela,matilda och josse åker i kaffekopparna, säger arnela: "är inte det jackie från paradise hotel?" alla bara: "VAAAAAAAAAA?!?!?!" så får jag damp och börjar klappa och sånt,haha:D sen så tog vi bild med henne. och jag kommer skriva när jag har tid eller har ngt bra att skriva om. pallar inte skriva onödiga saker:p men hejdå:D/mia

 haha,ignorera mig:D


Kommentarer
Postat av: - Savefors

Hoppas att du får en bra start på veckan =)



Kram!

2010-05-03 @ 09:22:49
URL: http://saavefors.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0